El CEB Sant Jordi fa de la presentació dels equips de la temporada 2018-2019 una cita solidària amb La Marató
L’acte va comptar amb la presència de l’alcaldessa, Ana María Martínez, i el regidor d’esports, Juan López.
El Club Esportiu de Bàsquet (CEB) Sant Jordi ha presentat aquest diumenge els equips de la temporada 2018-2019 davant la seva afició. El club que ja fa sis anys que col·labora amb La Marató de TV3 ha fet coincidir la presentació d’enguany amb un berenar per recaptar fons per al programa solidari de la televisió pública catalana que en aquesta edició es dedicarà al càncer. Bodegues Rosàs i Top Pizza han col·laborat en l’organització de l’àpat que va recollir 629,85 euros per a la fundació de La Marató. És la quarta ocasió que el club fa coincidir la presentació oficial de la temporada amb un acte en benefici de La Marató.
Els més de 23 equips del Sant Jordi van desfilar per la pista de l’escola Montserrat per fer-se la foto oficial de la temporada 2018 – 2019. La presentació ha comptat amb la presència de l’alcaldessa, Ana María Martínez; el regidor d’esports, Juan López i el regidor de cultura, Moisés Rodríguez. L’alcaldessa ha lloat el fet que la presentació esportiva s’hagi convertit en una cita solidària: “Estem molt orgullosos de tenir entitats com el CEB Sant Jordi que aprofiten qualsevol moment de la temporada per tenir iniciatives com aquest berenar solidari”. Al final tots els equips i els entrenadors es van fer una foto oficial i l’afició, que va omplir la grada durant tot l’acte, també van poder baixar per poder-hi aparèixer.
Just abans de la presentació, el primer equip femení del conjunt local havia caigut 69 a 72 davant del Nou Bàsquet Olesa en un partit corresponent a la novena jornada del grup 2 de Segona Catalana