Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El servei de WhatsApp de Rubí suma més de 3.250 subscriptors i subscriptores A través d’aquest canal, la ciutadania rep informació d’interès sobre la ciutat, com ara notícies, avisos o activitats d’agenda https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

El servei de WhatsApp de Rubí suma més de 3.250 subscriptors i subscriptores

A través d’aquest canal, la ciutadania rep informació d’interès sobre la ciutat, com ara notícies, avisos o activitats d’agenda

La subscripció al servei de WhatsApp de Rubí permet rebre informació sobre la ciutat directe al dispositiu mòbil (foto: Ajuntament de Rubí).
La subscripció al servei de WhatsApp de Rubí permet rebre informació sobre la ciutat directe al dispositiu mòbil (foto: Ajuntament de Rubí)

Prop de 3.300 rubinencs i rubinenques s’han registrat al servei de WhatsApp de l’Ajuntament de Rubí des que es va posar en marxa, el març de 2019. Es tracta d’un canal de comunicació a través d’aquesta aplicació de missatgeria per a telèfons intel·ligents que ofereix la informació municipal més destacada de la jornada a la ciutadania, directa al seu smartphone.

El servei és gratuït i permet a les persones inscrites rebre un cop al dia, de dilluns a divendres, un recull de les informacions més rellevants: continguts de qualitat sobre l’actualitat municipal, el trànsit, alertes d’última hora (avisos, bans, emergències, etc.) i altra informació de caire prioritari, així com algunes de les activitats (cursos, tallers, xerrades...) que s’organitzen a la ciutat. 

La comunicació és unidireccional i, per tant, no es generen converses. Els missatges s’envien un cop al dia, principalment de dilluns a divendres. En cas que hi hagi alguna incidència o avís remarcable, s’envia la informació corresponent de manera puntual.

 

Com donar-se d’alta al servei de WhatsApp

Les persones interessades a formar part de la llista de difusió de l’Ajuntament de Rubí cal que se subscriguin al servei omplint un formulari, al qual poden accedir a través de la pàgina web www.rubi.cat/whatsapp. Aquest procediment ofereix totes les garanties pel que fa a la política de protecció de dades.

Per poder rebre tots aquests continguts, cal que la persona usuària del servei afegeixi a la llista de contactes del seu telèfon mòbil el número del canal de WhatsApp municipal, que se li facilitarà quan es faci efectiva l’alta i rebi el missatge de benvinguda al seu mòbil ─aquest tràmit pot demorar-se unes 48 hores─. I és que, al tractar-se d'una llista de difusió, si no s’afegeix el número de telèfon a la llista de contactes, WhatsApp tractarà els missatges com a spam i no arribaran al seu destinatari.