L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania deixa d’atendre presencialment
Com a mesura excepcional davant la situació actual, el servei atendrà a través de la Seu Electrònica, correu electrònic i telefònicament igual que han fet RubíForma i l'Oficina de Serveis a l'Empresa (OSE)
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) pren noves mesures per fer front a la situació excepcional d’aquest dies. Per això, a partir d’aquest divendres, els ciutadans que hagin de fer consultes i gestions urgents que no pugui ajornar ho hauran de fer per telèfon (93 588 700 00), correu electrònic (oac@ajrubi.cat) o bé a través de la seu electrònica municipal. En cas de necessitar presentar documentació cal tramitar-la a través de la instància genèrica. De la seva banda l’OAC de Les Torres continua tancada.
Pel que fa a l’Oficina Municipal d’Informació de Consum (OMIC), donarà servei de forma telefònica i telemàtica d’acord amb les especificacions que consten a la Seu Electrònica de l’Ajuntament. Al cementiri municipal, no s’hi farà gestió administrativa però continuaran operatives les vetlles i les cerimònies
De la seva banda, l’Oficina de Servei a l’Empresa (OSE) manté l’atenció telefònica (93 588 700 00 extensions: 1402, 1403,1442) i també a través del correu electrònic (fuer@ajrubi.cat).
El RubíForma atendrà a través del telèfon 93 581 39 00 i de les adreces electròniques informacio@rubiforma.cat, per qüestions relatives a l’Oficina d’Informació i Orientació, de formacio@rubiforma.cat, per contactar amb l’Oficina de Formació i de borsadetreball@rubiforma.cat per temes que tenen a veure amb l’Oficina d’Intermediació Laboral.
Aquestes mesures s’han posat en marxa aquest divendres com a nova mesura de prevenció i seguretat per fer front al coronavirus (Covid-19).