Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La segona edició de la campanya 'Rubí s'ho val' repeteix l'èxit de Nadal i torna a esgotar els vals de descompte En aquesta segona fase de la proposta, s’havien emès 10.000 vals de 10 euros i 20.000 vals de 5 euros que la ciutadania pot fer servir als comerços adherits fins al 7 de març https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

La segona edició de la campanya 'Rubí s'ho val' repeteix l'èxit de Nadal i torna a esgotar els vals de descompte

En aquesta segona fase de la proposta, s’havien emès 10.000 vals de 10 euros i 20.000 vals de 5 euros que la ciutadania pot fer servir als comerços adherits fins al 7 de març

La segona edició de la campanya 'Rubí s'ho val' repeteix l'èxit de Nadal i torna a esgotar els vals de descompte.

Tots els vals descompte de la plataforma ‘Rubí s’ho val’ ja han estat adquirits. La segona edició de la campanya de vals descompte es va posar marxa l’11 de gener i, en només 10 dies, la ciutadania ha comprat per la meitat del seu valor els 10.000 vals emesos de 10 euros i els 20.000 vals emesos de 5 euros. Cada val es finança al 50 %, entre el consumidor i el consistori. Així, els vals de 10 euros, han costat 5 euros al consumidor que el podrà gastar a les botigues adherides a la proposta. D’aquesta manera, el comerç obté un compra per valor de 10 euros i el ciutadà un descompte de 5 euros.

L’Ajuntament de Rubí ha posat en marxa aquesta segona edició de la proposta de vals descompte per promoure el consum al comerç de la ciutat i garantir la injecció de 200.000 euros més al comerç de proximitat. Un cop tots els vals s’hagin bescanviat als establiments, els comerços locals hauran rebut, entre les dues edicions de la campanya, una injecció de 401.000 euros, dels quals la meitat provenen de l’Ajuntament de Rubí. “Estem molt contents d’haver impulsat el consum al comerç de Rubí durant les dues campanyes més importants de l’any: Nadal i rebaixes. El comerç, especialment el no essencial, està patint molt aquesta pandèmia. Continuem treballant per trobar fórmules que ens permetin donar suport a un sector importantíssim pel l’economia local i per la nostra identitat”, diu l’alcaldessa, Ana Maria Martínez Martínez. Durant la primera edició de la campanya, es van emetre 10.000 vals per valor de 10 euros i 20.200 vals per valor de 5 euros. La ciutadania els va esgotar abans de Nadal.

Des de les associacions de comerciants, coincideixen en la bona valoració de la proposta. “La campanya de vals Rubí s'ho val, ha estat tot un èxit, ha estat una eina de fidelització molt positiva i obre la porta a noves iniciatives per potenciar el comerç local”, diu Miquel Ortuño Anadon, president de Comerç Rubí. De la seva banda, l'associació Autònoms de Rubí Fem Pinya creu que "els consumidors estan contents per l'estalvi i els comerciants en veure que reverteix en el comerç. Ha estat un èxit i esperem que es repeteixi".

En aquesta segona part de la campanya, la ciutadania pot bescanviar els vals de compra als 126 establiments adherits fins al 7 de març.