Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Xarxa Rubí Empresa reflexiona sobre la digitalització en la primera trobada presencial des de 2019 La 21a sessió grupal de la xarxa d’empreses de Rubí ha tingut lloc aquest dimarts a la Masia de Can Serra i ha servit per compartir les diferents experiències empresarials de la pandèmia https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

La Xarxa Rubí Empresa reflexiona sobre la digitalització en la primera trobada presencial des de 2019

La 21a sessió grupal de la xarxa d’empreses de Rubí ha tingut lloc aquest dimarts a la Masia de Can Serra i ha servit per compartir les diferents experiències empresarials de la pandèmia

La sessió ha tingut lloc a la Masia de Can Serra (foto: Ajuntament de Rubí).
La sessió ha tingut lloc a la Masia de Can Serra (foto: Ajuntament de Rubí)

Les empreses que formen part de la Xarxa Rubí Empresa han assistit aquest dimarts a la 21a sessió de grup, la primera presencial des del 13 de novembre de 2019. Sota el títol “5 passos clau per a digitalitzar-te”, les persones assistents han reflexionat sobre com la digitalització pot ajudar a desenvolupar els seus projectes empresarials, han compartit experiències de processos de digitalització i han desenvolupat un pla de 5 passos per realitzar la conversió analògica-digital.

Olga González Cerezales, Coordinadora de l’Àrea d’Indústria Comerç i Ocupació de l’Ajuntament de Rubí ha agraït la tasca realitzada de empreses participants en la Xarxa Rubí Empresa des de 2014. Laura Cespedosa, especialista en incorporar el canvi a l’era digital a les empreses i responsable del projecte ‘Coaching i Recursos Humans 2021’ ha dirigit la sessió  que ha culminat en un temps de debat on els empresaris i empresàries han compartit com han viscut la pandèmia i com el confinament ha impulsat els seus processos de digitalització.

La Xarxa Rubí Empresa ha dut a terme 25 trobades grupals entre sessions, workshops, i visites a empreses i més de 1.100 hores de treball (presencial i back office) que s'han traduït en 150 tutories individualitzades, 42 plans estratègics a mida i més de 65 eines per a la implementació de les diferents mesures a les empreses en àmbits com el model de negoci, el màrqueting i l'acció comercial, la comunicació interna i externa, la generació de recursos humans innovadors i la transformació digital.