Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Les ajudes econòmiques pels casals d’estiu es podran demanar del 22 d’abril al 6 de maig Els casals d’estiu 2025 organitzats per les AFA i AMPA de les escoles públiques d’educació infantil i primària i es realitzaran als centres educatius del 30 de juny a l’1 d’agost https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Les ajudes econòmiques pels casals d’estiu es podran demanar del 22 d’abril al 6 de maig

Els casals d’estiu 2025 organitzats per les AFA i AMPA de les escoles públiques d’educació infantil i primària i es realitzaran als centres educatius del 30 de juny a l’1 d’agost

Imatge d’arxiu d'un casal.
Imatge d’arxiu d'un casal

L’Ajuntament de Rubí obrirà dimarts 22 d’abril el període de sol·licitud per a les ajudes dels casals d’estiu. El consistori ajuda econòmicament les famílies que més ho necessiten per garantir que tots els nens i nenes de les ciutat tinguin accés als casals d’estiu.

Les sol·licituds s’han de presentar entre el 22 d’abril i el 6 de maig preferentment en línia a través de la seu electrònica. Per complimentar la sol·licitud adequadament, el consistori posa a disposició de les famílies un vídeo tutorial que es pot consultar a www.rubi.cat/casalsdestiu. El tràmit també es podrà fer presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), al c/ Narcís Menard, 13, sense demanar hora, de dilluns a divendres de 8.30 a 13.30 h i amb cita prèvia de dilluns a dijous de 8.30 a 14 h i de 16 a 18.30 h.

Les famílies que tinguin dificultats per formalitzar el tràmit o no disposin de dispositiu per fer-lo poden adreçar-se a  l’Oficina Municipal d’Escolarització (c. Dr Robert, 20) de dilluns a divendres de 9 a 14.30 h durant el període de sol·licituds, tret de divendres 2 de maig.

Els casals d’estiu 2025 s’organitzen des de les AFA i AMPA  de les escoles públiques d’educació infantil i primària i es realitzaran als centres educatius del 30 de juny a l’1 d’agost. S’adrecen a infants que estiguin cursant des de I3 fins a 6è de primària durant el curs 2024-2025.

L’import subvencionat es determinarà en funció de la renda de la unitat familiar i del nombre de setmanes pel qual es demana l’ajut. Així, l’import atorgat podrà ser del 65 %, el 45 %, el 20 % o el 10 % de l’import de referència.

Per a poder ser beneficiari de l’ajuda cal complir els següents requisits:

  • Estar empadronat a Rubí
  • Estar cursant qualsevol curs de I3 a 6è durant el curs 24-25.
  • Disposar d’un DNI, NIE o NIF. En cas de no disposar d’aquest document i que segons la normativa vigent no estiguin obligats a disposar-ne, el beneficiari de l’ajut serà el seu representant legal i serà qui haurà de disposar d’algun d’aquests documents.
  • Que la renda de la unitat familiar de convivència no superi els llindars econòmics segons les Bases reguladores de les subvencions aprovades pel Ple municipal el dia 25 de febrer de 2021, i publicades en fase definitiva al BOBP el 10 de març de 2021. La convocatòria de l’any 2025 ha estat aprovada el 9 d’abril de 2025 per la Junta de Govern Local.

La documentació a presentar serà la següent:

  • Sol·licitud específica relacionada amb aquesta convocatòria, que es publicarà a la Seu Electrònica
  • Autorització dels membres de la unitat familiar: han de constar tots els empadronats al mateix domicili que tinguin relació de parentiu, sigui quina sigui.
  • La fotocòpia del document d’identitat de tots els membres de la unitat familiar. En cas que l’obtenció d’aquest document no sigui obligatòria, es presentarà el llibre de família.

Per a resoldre qualsevol dubte sobre aquesta subvenció us podeu adreçar al Servei d’Infància i Educació de l’Ajuntament de Rubí al telèfon 93 588 70 00 ext. 6369 o bé enviar un correu electrònic a educacio@ajrubi.cat

En el cas de rebre l’ajuda, aquesta es farà arribar a l’entitat organitzadora del casal una vegada s’hagi formalitzat la matrícula.

Objectius de Desenvolupament sostenible