Rubí Empresa manté l’èxit de la seva oferta formativa empresarial malgrat la pandèmia
Durant el 2020, s’han realitzat 15 accions formatives presencials i 11 en línia que han donat servei a 403 persones
L’Ajuntament de Rubí, a través de Rubí Empresa, ha ofert 26 accions formatives durant el 2020. D’aquestes, 15 han estat presencials (119 hores) i 11 en línia (82 hores). En total l’Oficina de Serveis a l’Empresa de Rubí ha impulsat en col·laboració amb la patronal CECOT i l’Ajuntament de Sant Cugat, 201 hores de formació, una xifra que supera les 171,5 hores que es van oferir l’any passat.
La formació empresarial d’enguany, s’ha adreçat a persones emprenedores, professionals, autònoms i pimes i s’ha centrat en el màrqueting digital, la legislació i la normativa empresarial. Totes les sessions han obtingut una puntuació superior a 3 sobre 4 i la nota mitjana global és de 3,64 sobre 4; molt semblant al 3,75 que van registrar l’any passat.
“Malgrat la pandèmia, Rubí Empresa ha tirat endavant més de 200 hores de formació i ha sabut adaptar-se a la situació epidemiològica. Tanquem any mantenint un altíssim nivell de satisfacció entre les persones assistents i això ens encoratja a continuar treballant com fins ara”, diu el regidor de Serveis a l’Empresa, Rafael Güeto Ortiz.
Rubí empresa ja treballa amb les entitats empresarials i l’ajuntament de la ciutat veïna la programació formativa de 2021. La proposta mantindrà l’objectiu de formar les persones assistents per millorar la seva gestió empresarial, especialment, en l’ús de les eines digitals. Les accions formatives de l’any vinent es posaran en marxa en línia i aquelles formacions que requereixin presencialitat es programaran en funció de l’evolució de la situació d’emergència sanitària.