Oficina Municipal d'Informació de Consum
L'Oficina Municipal d'Informació de Consum (OMIC) és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta que treballa per ajudar les persones consumidores i usuàries a defensar els seus drets en temes de consum.
Contacte
C. Narcís Menard, 13-17
93 588 70 32
omic@ajrubi.cat
Horari
- De dilluns a dijous de 9 a 14 h; dimecres de 16 a 18.30 h.
- El dia 1 de juliol tancat per festa local a Rubí.
- Horari especial per Setmana Santa (del 25 al 28 de març de 2024), estiu (del 2 de juliol al 10 de setembre de 2024) i per Nadal (del 23 de desembre del 2024 al 3 de gener de 2025), de dilluns a dijous, de 9 a 14 h.
- Agost tancat. Per a consultes i reclamacions de Consum durant el mes d'agost, us podeu adreçar a l'Agència Catalana del Consum a través del 012 o a través del seu web http://consum.gencat.cat/.
Com fer una consulta o reclamació
Les consultes o reclamacions es poden fer a través de diferents vies:
- Per correu electrònic (omic@ajrubi.cat).
- De manera presencial a les dependències de l'OMIC (c. Narcís Menard, 13-17), preferentment amb cita prèvia. La podeu demanar clicant a cita prèvia. Si no disposeu de cita prèvia, us atendrem de dilluns a dijous de 10:00 a 13h. En aquest cas, hi ha un nombre limitat de visites diàries i haureu d'esperar el vostre torn.
- Caldrà omplir la sol·licitud de reclamació i adjuntar la documentació necessària (factures, albarans, tiquets, garanties, contractes...).
- En línia, a través de la Seu Electrònica: tant les consultes com les reclamacions.