Els hotelers de Rubí i la regidoria d’Identitat i Projecció Exterior pacten crear un paquet turístic patrimonial, gastronòmic i comercial d’un dia per als hostes dels hotels
Martí Pujol s’ha reunit recentment amb directius dels establiments hotelers de la ciutat.
El regidor d’Identitat i Projecció Exterior, Martí Pujol, s’ha reunit amb els directius dels establiments hotelers de la ciutat per pactar estratègies comunes de promoció turística i conèixer de primera mà l’interès en la ciutat que tenen les persones que s’allotgen a Rubí.
Concretament, els principals temes tractats van ser la gestió de peticions d’informació turística que es reben al Punt d’Informació de l’Antiga Estació, l’intercanvi de material promocional i l’optimització dels recursos de promoció i informació entre l’Ajuntament i els hotels.
Martí Pujol es va interessar pels dubtes dels clients sobre la ciutat, si n’estan prou interessats, si hi dediquen temps per passejar-hi i si fan preguntes relacionades amb el patrimoni i cultura... Segons els hotelers, els hostes que s’allotgen als seus establiments per fer turisme, tot i que lògicament concentren la seva atenció en Barcelona, sempre acaben disposant de temps i predisposició per descobrir la ciutat i pregunten quines activitats poden fer.
També van destacar que els viatges en autocar de grups organitzats necessiten, segons normativa, un dia de descans per al xofer durant el qual acostumem a preferir romandre a Rubí. A partir d’aquesta informació va sorgir la idea de poder organitzar un paquet d’un dia per tal de fer una ruta guiada per al patrimoni local amb el Castell com a protagonista i amb un tast de l’oferta gastronòmica en clau de cuina catalana. La jornada finalitzaria amb una passejada comercial.
El representants dels establiments, l’Hotel H2 i l’Aparthotel Park Sedó, van manifestar el seu suport a aquesta idea, fins al punt que creuen que els touroperadors agrairan un producte turístic d’aquestes característiques. La direcció de l’hotel Sant Pere II va disculpar la seva assistència, tot i estar molt interessada en assistir.
Per tancar la sessió de treball, els directius van visitar la nova ubicació del Punt d’Informació-Oficina de Turisme, emplaçat a l’Antiga Estació des del passat mes de març. El van considerar un punt de partida molt vàlid per informar-se i començar a descobrir el patrimoni rubinenc, i el punt de referència a l’hora d’adreçar els seus clients interessats en Rubí.
Concretament, els principals temes tractats van ser la gestió de peticions d’informació turística que es reben al Punt d’Informació de l’Antiga Estació, l’intercanvi de material promocional i l’optimització dels recursos de promoció i informació entre l’Ajuntament i els hotels.
Martí Pujol es va interessar pels dubtes dels clients sobre la ciutat, si n’estan prou interessats, si hi dediquen temps per passejar-hi i si fan preguntes relacionades amb el patrimoni i cultura... Segons els hotelers, els hostes que s’allotgen als seus establiments per fer turisme, tot i que lògicament concentren la seva atenció en Barcelona, sempre acaben disposant de temps i predisposició per descobrir la ciutat i pregunten quines activitats poden fer.
També van destacar que els viatges en autocar de grups organitzats necessiten, segons normativa, un dia de descans per al xofer durant el qual acostumem a preferir romandre a Rubí. A partir d’aquesta informació va sorgir la idea de poder organitzar un paquet d’un dia per tal de fer una ruta guiada per al patrimoni local amb el Castell com a protagonista i amb un tast de l’oferta gastronòmica en clau de cuina catalana. La jornada finalitzaria amb una passejada comercial.
El representants dels establiments, l’Hotel H2 i l’Aparthotel Park Sedó, van manifestar el seu suport a aquesta idea, fins al punt que creuen que els touroperadors agrairan un producte turístic d’aquestes característiques. La direcció de l’hotel Sant Pere II va disculpar la seva assistència, tot i estar molt interessada en assistir.
Per tancar la sessió de treball, els directius van visitar la nova ubicació del Punt d’Informació-Oficina de Turisme, emplaçat a l’Antiga Estació des del passat mes de març. El van considerar un punt de partida molt vàlid per informar-se i començar a descobrir el patrimoni rubinenc, i el punt de referència a l’hora d’adreçar els seus clients interessats en Rubí.