Els rubinencs podran fer tràmits i gestions on-line
L’Ajuntament de Rubí posa en marxa la Carpeta Ciutadana, un nou servei per internet que podran utilitzar els rubinencs i rubinenques per relacionar-se amb el consistori.
La Carpeta Ciutadana permet consultar les dades que l’Ajuntament disposa de qui l’utilitza així com realitzar tràmits i gestions sense haver de desplaçar-se al consistori. En la primera fase, que tot just s’ha posat en marxa, el ciutadà pot fer queixes i suggeriment i fer-ne un seguiment per conèixer en quin punt es troben, demanar documents administratius, així com consultar els impostos, les instàncies i els expedients que té l’Ajuntament a nom de qui fa la consulta. L’oferta de tràmits i gestions que es podran fer des de l’ordinador s’ampliarà al llarg del 2006.
La Carpeta Ciutadana forma part del procés de modernització i informatització de l’Ajuntament i consta d’una part púbica i d’una altra privada. Pel que fa a la pública, els ciutadans i ciutadanes poden consultar dades i informacions obertes a tothom, com documents oficials, temes d’interès general, informació sobre el padró d’habitants (dades personals, domicili, etc.). En aquesta part també poden sol·licitar el PIN o codi necessari que els donarà accés a la part privada de la carpeta ciutadana. Aquest PIN, garanteix un accés únic i segur a la informació privada, ja es pot sol·licitar també personalment a l’Ajuntament de Rubí.
La part privada conté informació personal i intransferible de l’usuari de tipus tributària (quins tributs té al seu càrrec i situació d’aquests), el registre sobre les seves sol·licituds o expedients i el seu estat, expedir documents electrònics (volant d’empadronament) i també consultar temes d’interès general.
Per consultar la carpeta ciutadana cal accedir a la web municipal, a l’apartat “Ajuda’ns a millorar la ciutat” – Tràmits i Gestions.
Més informació
La Carpeta Ciutadana forma part del procés de modernització i informatització de l’Ajuntament i consta d’una part púbica i d’una altra privada. Pel que fa a la pública, els ciutadans i ciutadanes poden consultar dades i informacions obertes a tothom, com documents oficials, temes d’interès general, informació sobre el padró d’habitants (dades personals, domicili, etc.). En aquesta part també poden sol·licitar el PIN o codi necessari que els donarà accés a la part privada de la carpeta ciutadana. Aquest PIN, garanteix un accés únic i segur a la informació privada, ja es pot sol·licitar també personalment a l’Ajuntament de Rubí.
La part privada conté informació personal i intransferible de l’usuari de tipus tributària (quins tributs té al seu càrrec i situació d’aquests), el registre sobre les seves sol·licituds o expedients i el seu estat, expedir documents electrònics (volant d’empadronament) i també consultar temes d’interès general.
Per consultar la carpeta ciutadana cal accedir a la web municipal, a l’apartat “Ajuda’ns a millorar la ciutat” – Tràmits i Gestions.
Més informació