L’OSE organitza una jornada perquè els emprenedors aprenguin a vendre el seu producte per internet
L’Oficina de Serveis a l’Empresa també està preparant dues noves càpsules formatives sobre l’estratègia en preus i sobre la importància del boca-orella.
L’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) de l’Ajuntament de Rubí ha organitzat, el proper 28 de març, una jornada professional adreçada a aquelles empreses i persones emprenedores interessades a conèixer com vendre els seus productes i serveis per internet, aprofitant tots els avantatges que ofereixen les noves tecnologies de la informació.
El gerent i fundador d’Interactivos.net, Francisco J. Martínez, serà l’encarregat de dirigir la jornada. Els assistents participaran en un taller pràctic durant el qual faran una anàlisi del seu mercat, de la seva pàgina web, del seu producte i de la competència a la xarxa. Posteriorment, es durà a terme una simulació sobre com muntar, gestionar i promocionar una botiga a Internet en 30 minuts.
D’altra banda, el 5 de març s’ha preparat una càpsula formativa durant la qual es contextualitzarà l’estratègia del boca-orella en l’entorn actual, analitzant casos reals. La sessió serà conduïda per un responsable de MG-Acticom Estrategia y Resultados. Amb aquesta sessió es pretén donar resposta a preguntes com quins són els ingredients i mecanismes que activen aquest tipus de comunicació, quin paper juguen les noves tecnologies i quins mètodes poden aplicar els empresaris al seu negoci.
El 7 de març, l’OSE ha programat una altra càpsula formativa sobre l’estratègia en preus. L’objectiu d’aquesta jornada és que els participants aprenguin a fixar els preus dels productes o serveis de forma acurada i tenir en compte com aquesta decisió afecta la viabilitat del negoci.
Durant la formació, impartida per Eulàlia Balañà, d’EBCCE, s’explicaran els passos per fixar el preu dels productes o serveis de l’empresa, els mètodes que es poden utilitzar per fixar el preu i com gestionar el negoci en funció dels marges per seccions o productes. També s’exposaran casos pràctics.
Totes tres formacions es duran a terme a l’edifici Rubí+D. Les inscripcions, gratuïtes, es poden fer a través del web www.rubiempresa.net.
El gerent i fundador d’Interactivos.net, Francisco J. Martínez, serà l’encarregat de dirigir la jornada. Els assistents participaran en un taller pràctic durant el qual faran una anàlisi del seu mercat, de la seva pàgina web, del seu producte i de la competència a la xarxa. Posteriorment, es durà a terme una simulació sobre com muntar, gestionar i promocionar una botiga a Internet en 30 minuts.
D’altra banda, el 5 de març s’ha preparat una càpsula formativa durant la qual es contextualitzarà l’estratègia del boca-orella en l’entorn actual, analitzant casos reals. La sessió serà conduïda per un responsable de MG-Acticom Estrategia y Resultados. Amb aquesta sessió es pretén donar resposta a preguntes com quins són els ingredients i mecanismes que activen aquest tipus de comunicació, quin paper juguen les noves tecnologies i quins mètodes poden aplicar els empresaris al seu negoci.
El 7 de març, l’OSE ha programat una altra càpsula formativa sobre l’estratègia en preus. L’objectiu d’aquesta jornada és que els participants aprenguin a fixar els preus dels productes o serveis de forma acurada i tenir en compte com aquesta decisió afecta la viabilitat del negoci.
Durant la formació, impartida per Eulàlia Balañà, d’EBCCE, s’explicaran els passos per fixar el preu dels productes o serveis de l’empresa, els mètodes que es poden utilitzar per fixar el preu i com gestionar el negoci en funció dels marges per seccions o productes. També s’exposaran casos pràctics.
Totes tres formacions es duran a terme a l’edifici Rubí+D. Les inscripcions, gratuïtes, es poden fer a través del web www.rubiempresa.net.