L’Oficina d’intermediació de l’Ajuntament de Rubí comença a funcionar
Els ciutadans/es hauran d’anar a les dependències de Proursa on hi ha el nou servei.
Ja ha entrat en funcionament la nova Oficina d’intermediació d’afectats per les hipoteques que l’Ajuntament de Rubí ha creat per donar informació i assessorament sobre les possibles solucions en els casos de desnonament de les persones que no poden fer front al pagament de la seva hipoteca. A més, el nou servei, que s’ha ubicat a les dependències de Proursa (c. Prim 33-35, 4t) també oferirà la mediació entre les persones amb dificultats que s’adrecin al servei i les entitats financeres implicades en cadascun dels casos per buscar una solució que permeti el manteniment de l’habitatge per part dels ciutadans. De fet, fa uns dies l’alcaldessa de Rubí, Carme Garcia, va presentar als responsables de les entitats financeres de la ciutat aquesta nova proposta.
A partir d’ara, els ciutadans/es que tinguin problemàtiques associades al pagament de la seva hipoteca, hauran de contactar amb aquest nou servei on els faran omplir un qüestionari per conèixer quina és la seva situació i aportar documentació que la verifiqui. A més, se’ls citarà per mantenir una entrevista amb la Cap de l’Oficina Local d’Habitatge qui els assessorarà sobre el dubtes principals i la documentació que es demana. Aquesta visita inicial ha de servir per clarificar cada situació individualment i establir el tipus d’ajuda que l’usuari/a pugui rebre i per citar-los de nou amb el tècnic mediador que analitzarà l’expedient, valorarà les possibilitats d’intermediació amb la respectiva entitat bancària, i aclarirà a l’usuari/a quins són els pròxims passos que cal donar.
L’Oficina d’intermediació que ha entrat en funcionament es nodreix de recursos propis i estarà coordinada des de els Serveis Socials municipals.
A partir d’ara, els ciutadans/es que tinguin problemàtiques associades al pagament de la seva hipoteca, hauran de contactar amb aquest nou servei on els faran omplir un qüestionari per conèixer quina és la seva situació i aportar documentació que la verifiqui. A més, se’ls citarà per mantenir una entrevista amb la Cap de l’Oficina Local d’Habitatge qui els assessorarà sobre el dubtes principals i la documentació que es demana. Aquesta visita inicial ha de servir per clarificar cada situació individualment i establir el tipus d’ajuda que l’usuari/a pugui rebre i per citar-los de nou amb el tècnic mediador que analitzarà l’expedient, valorarà les possibilitats d’intermediació amb la respectiva entitat bancària, i aclarirà a l’usuari/a quins són els pròxims passos que cal donar.
L’Oficina d’intermediació que ha entrat en funcionament es nodreix de recursos propis i estarà coordinada des de els Serveis Socials municipals.