L’OSE organitza 12 sessions formatives d’acord amb les necessitats de les empreses de la ciutat
Comptabilitat, finançament, estalvi energètic, llei de protecció de dades o l’ús de la xarxa internet són alguns del temes prioritaris.
L’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) de l’Ajuntament de Rubí ha planificat un total de 12 sessions de formació adreçades a les empreses i emprenedors/res de la ciutat per a aquest any 2010, en funció de les necessitats detectades entre les empreses que han participat en la selecció d’aquestes accions proposades a través del bloc Xarxarubiempresa, on s’havien exposat fins a un total de 21 accions de formació i tres tallers.
Així, les empreses participants s’han decantat per temes tan diversos com la comptabilitat per garantir la planificació financera, criteris per millorar la gestió comptable i financera, com millorar el potencial comercial de les empreses, ajuts per la innovació i internacionalització de l’empresa, mesures per potenciar l’estalvi i l’eficiència energètica, la prevenció de riscos laborals, l’aplicació de la Llei de Protecció de dades, creació d’una xarxa d’agents comercials, planificar una web de forma efectiva, com vendre a través de la xarxa i planificar la gestió pressupostària.
Aquestes sessions, que són de caràcter gratuït, es faran un o dos dijous al mes, l’última és el 18 de novembre, es realitzaran sempre als matins (de 9.30 a 13.30 h les més llargues) a l’auditori de l’edifici Rubí + D, i aniran a càrrec de diversos professionals en cadascuna de les temàtiques que es tractin.
Per a més informació, les persones interessades es poden adreçar a l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE), Edifici Rubí+D, Rambleta Joan Miró, s/n, tel. 935813900, fax. 935886195, a/e rubiempresa@rubiempresa.net.
Així, les empreses participants s’han decantat per temes tan diversos com la comptabilitat per garantir la planificació financera, criteris per millorar la gestió comptable i financera, com millorar el potencial comercial de les empreses, ajuts per la innovació i internacionalització de l’empresa, mesures per potenciar l’estalvi i l’eficiència energètica, la prevenció de riscos laborals, l’aplicació de la Llei de Protecció de dades, creació d’una xarxa d’agents comercials, planificar una web de forma efectiva, com vendre a través de la xarxa i planificar la gestió pressupostària.
Aquestes sessions, que són de caràcter gratuït, es faran un o dos dijous al mes, l’última és el 18 de novembre, es realitzaran sempre als matins (de 9.30 a 13.30 h les més llargues) a l’auditori de l’edifici Rubí + D, i aniran a càrrec de diversos professionals en cadascuna de les temàtiques que es tractin.
Per a més informació, les persones interessades es poden adreçar a l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE), Edifici Rubí+D, Rambleta Joan Miró, s/n, tel. 935813900, fax. 935886195, a/e rubiempresa@rubiempresa.net.