La regidoria de Comerç obre les inscripcions per al nou servei d'assessorament personalitzat
Els comerciants interessats poden demanar el servei fins al 31 d'octubre
Els botiguers de Rubí tenen fins al 31 d’octubre per inscriure’s al nou programa d’assessorament personalitzat de la regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Rubí. Es tracta d’un servei llargament reclamat pels comerciants de la ciutat que permetrà fer una diagnosi dels seus establiments i preveure les accions de millora per tal d’augmentar la competitivitat.
La regidora de Comerç de l’Ajuntament de Rubí, Arés Tubau, defensa el caràcter pràctic i ràpid d’aquesta metodologia, que qualifica 'd’assessorament express”, ja que els comerciants tenen molt clar on flaquegen, però no tant com donar-li la volta. 'I és precisament això el que els oferim: una resposta immediata a les seves necessitats”, segons va explicar Tubau.
Les principals àrees sobre les que s’oferirà l’assessorament són:
- Imatge i comunicació (publicitat i comunicació, imatge corporativa, cartelleria, retolació, publicitat i comunicació, tècniques de venda)
- Atenció al client (atenció al client, gestió de reclamacions)
- Modernització del punt de venda (rehabilitació o adaptació del local, adequació per a millorar l’accessibilitat, incorporar elements de seguretat i prevenció d’accidents)
- Gestió econòmica (negociació bancària, gestió per a la reducció de despeses, eficiència energètica...)
- Gestió de l'equip humà (coordinació d’horaris dels treballadors, ampliació de personal, acollida de nous treballadors, formació, aprendre a delegar, treball en equip)
- Gestió de compres (gestió de compres, aprovisionament, emmagatzematge)
- Noves tecnologies (informatització del negoci, venda on line)
- Aspectes legals que s'apliquen al comerç (manipulació d’aliments, protecció de dades personals, prevenció, etc.)
Els botiguers interessats a rebre l’assessorament només han de posar-se en contacte amb la regidoria de Comerç a través del telèfon 93 581 39 00. L’atenció la donaran professionals d’una consultoria externa de la ciutat.
La regidora de Comerç de l’Ajuntament de Rubí, Arés Tubau, defensa el caràcter pràctic i ràpid d’aquesta metodologia, que qualifica 'd’assessorament express”, ja que els comerciants tenen molt clar on flaquegen, però no tant com donar-li la volta. 'I és precisament això el que els oferim: una resposta immediata a les seves necessitats”, segons va explicar Tubau.
Les principals àrees sobre les que s’oferirà l’assessorament són:
- Imatge i comunicació (publicitat i comunicació, imatge corporativa, cartelleria, retolació, publicitat i comunicació, tècniques de venda)
- Atenció al client (atenció al client, gestió de reclamacions)
- Modernització del punt de venda (rehabilitació o adaptació del local, adequació per a millorar l’accessibilitat, incorporar elements de seguretat i prevenció d’accidents)
- Gestió econòmica (negociació bancària, gestió per a la reducció de despeses, eficiència energètica...)
- Gestió de l'equip humà (coordinació d’horaris dels treballadors, ampliació de personal, acollida de nous treballadors, formació, aprendre a delegar, treball en equip)
- Gestió de compres (gestió de compres, aprovisionament, emmagatzematge)
- Noves tecnologies (informatització del negoci, venda on line)
- Aspectes legals que s'apliquen al comerç (manipulació d’aliments, protecció de dades personals, prevenció, etc.)
Els botiguers interessats a rebre l’assessorament només han de posar-se en contacte amb la regidoria de Comerç a través del telèfon 93 581 39 00. L’atenció la donaran professionals d’una consultoria externa de la ciutat.