L'Ajuntament facilita als veïns el tràmit per sol·licitar la tala d'arbres malmesos pel vent
L’Ajuntament de Rubí ha modificat el tràmit de sol•licitud de tala i retirada d’arbres malmesos després del temporal de vent ocorregut el passat dia 24 per tal de facilitar als veïns la retirada dels exemplars ubicats en propietats privades que estiguin en mal estat i puguin ocasionar danys. Aquesta modificació té caràcter excepcional i està limitat en el temps, donat que estarà en vigència fins el pròxim 31 de març.<br /><br />Per tal de sol•licitar aquest tràmit, els interessats han d’omplir i lliurar una instància al Registre General, amb les dades i la documentació que s’indiquen en el ban que s’adjunta a continuació. Un cop sol•licitat, el veí podrà procedir a la tala de l’arbre danyat sense realitzar cap altre tràmit ni esperar resposta administrativa. En breu, des de l’ajuntament es farà una inspecció a cada domicili o propietat privada per tal de revisar que la tala s’ha efectuat de forma corresponent. Aquest procediment no es podrà sol•licitar per a la tala d’arbres que estiguin en bones condicions.<br />