L'OMIC atén prop de 2800 peticions al 2005
Els serveis més reclamats pels usuaris en l'Oficina d'Atenció al Consumidor han estat principalment sobre el telèfon, seguit per l’electricitat, el gas, l’aigua i correus.
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de l’Ajuntament de Rubí ha atès al llarg de 2005 un total de 2.779 peticions, de les quals 1.522 han estat consultes i 1.257 reclamacions. Aquesta xifra representa un 27’5 % més de peticions respecte al 2004.
El sector serveis és el més sol·licitat, amb 898 consultes del total (un 32’42 %). Els aspectes més reclamats han estat majoritàriament sobre el telèfon (21,37 %), seguit per l’electricitat, el gas, l’aigua i correus. Pel que fa a l’Habitatge, s’han atès 481 consultes (17’30 %) motivades per factors com la compra – venda, comunitats de propietaris i el lloguer. 197 consultes corresponen al sector bancari (7’11 %). Per altra banda, 189 consultes o reclamacions han fet referència al comerç (6’82 %), 155 al sector d’electrodomèstics (5,58 %), 95 a les assegurances d’automòbils i la llar (3,43).
Més informació
El sector serveis és el més sol·licitat, amb 898 consultes del total (un 32’42 %). Els aspectes més reclamats han estat majoritàriament sobre el telèfon (21,37 %), seguit per l’electricitat, el gas, l’aigua i correus. Pel que fa a l’Habitatge, s’han atès 481 consultes (17’30 %) motivades per factors com la compra – venda, comunitats de propietaris i el lloguer. 197 consultes corresponen al sector bancari (7’11 %). Per altra banda, 189 consultes o reclamacions han fet referència al comerç (6’82 %), 155 al sector d’electrodomèstics (5,58 %), 95 a les assegurances d’automòbils i la llar (3,43).
Més informació