Rubí participa al I Fòrum d’OMIC del Vallès Occidental celebrat a Castellbisbal
La trobada ha servit per analitzar les necessitats locals de les diferents oficines per tal de fer front a les demandes dels consumidors.
L’Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Rubí ha participat al I Fòrum d’OMIC del Vallès Occidental, organitzat pel Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona.
A l’acte hi han assistit onze Oficines Municipals d'Informació al Consumidor (OMIC) de la comarca que formen part de la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona. A banda de Rubí, també hi han estat presents les OMIC de Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Castellbisbal, Palau-solità i Plegamans, Ripollet, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Setmenat i Terrassa.
La sessió, celebrada a Castellbisbal, tenia com a finalitat la revisió conjunta de les oportunitats de millora del servei i l'anàlisi de les necessitats locals per tal de fer front a les demandes dels consumidors.
Entre d’altres, els responsables de les diferents OMIC han destacat la necessitat de disposar de més efectius per poder atendre més casos i poder explotar altres canals de comunicació amb els consumidors, com ara internet. També han posat sobre la taula la importància de crear una subxarxa dins la Xarxa Local de Consum per aconseguir una coordinació encara més efectiva entre les diferents oficines, sobretot en aquells casos més generals i que afecten molta gent.
Des de principis d’any, l’Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Rubí ha atès uns 2.200 casos, entre reclamacions i consultes.
A l’acte hi han assistit onze Oficines Municipals d'Informació al Consumidor (OMIC) de la comarca que formen part de la Xarxa Local de Consum de la Diputació de Barcelona. A banda de Rubí, també hi han estat presents les OMIC de Badia del Vallès, Barberà del Vallès, Castellbisbal, Palau-solità i Plegamans, Ripollet, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Santa Perpètua de Mogoda, Setmenat i Terrassa.
La sessió, celebrada a Castellbisbal, tenia com a finalitat la revisió conjunta de les oportunitats de millora del servei i l'anàlisi de les necessitats locals per tal de fer front a les demandes dels consumidors.
Entre d’altres, els responsables de les diferents OMIC han destacat la necessitat de disposar de més efectius per poder atendre més casos i poder explotar altres canals de comunicació amb els consumidors, com ara internet. També han posat sobre la taula la importància de crear una subxarxa dins la Xarxa Local de Consum per aconseguir una coordinació encara més efectiva entre les diferents oficines, sobretot en aquells casos més generals i que afecten molta gent.
Des de principis d’any, l’Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Rubí ha atès uns 2.200 casos, entre reclamacions i consultes.