Una quinzena de persones participen en una sessió sobre màrqueting amb pressupost reduït organitzada per l’EDER
L’Escola d’Emprenedoria de Rubí els ha donat les claus per aconseguir establir nexes d’unió amb els consumidors.
L’Escola d’Emprenedoria de Rubí (EDER), vinculada a l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE), ha organitzat recentment una píndola sobre màrqueting amb pressupost reduït. Un total de 15 emprenedors i empresaris han participat en aquesta nova formació.
Durant la sessió s’han treballat aspectes com pensar amb una lògica de mercat i sense perdre els diners. I és que, a partir de tècniques senzilles, les empreses poden acomplir les seves expectatives. Vendre no sempre implica ser propers al mercat. De fet, no tothom qui és present al mercat aconsegueix vendre. Per tant, la qüestió principal sobre la qual ha girat la jornada formativa ha estat què poden fer els empresaris i emprenedors perquè els consumidors els comprin els seus productes i serveis.
S’han utilitzat diverses tècniques, des de les dinàmiques participatives fins al discurs individual, per abordar els diferents aspectes que formen part d'aquest mercat i els nexes d'unió de cada empresa amb els consumidors: serveis, productes, preus, formes de distribució i, sobretot, la comunicació.
Els assistents han valorat molt satisfactòriament la jornada.
Jornada sobre el concurs mercantil
L’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) organitza, el proper 21 d’abril, una jornada adreçada a aquelles empreses interessades a conèixer el procediment a seguir per iniciar un procés concursal.
La sessió estarà dirigida per Eduardo Fernández Goñi, associat senior de l’àrea de reestructuracions i insolvències de Garrigues, que intentarà resoldre els dubtes que genera l’inici d’un procés concursal. El ponent explicarà què implica un concurs de creditors i quan s’està obligat a declarar-se en concurs de creditors, entre d’altres.
Les inscripcions, gratuïtes, s’han de realitzar a www.rubiempresa.net.
Durant la sessió s’han treballat aspectes com pensar amb una lògica de mercat i sense perdre els diners. I és que, a partir de tècniques senzilles, les empreses poden acomplir les seves expectatives. Vendre no sempre implica ser propers al mercat. De fet, no tothom qui és present al mercat aconsegueix vendre. Per tant, la qüestió principal sobre la qual ha girat la jornada formativa ha estat què poden fer els empresaris i emprenedors perquè els consumidors els comprin els seus productes i serveis.
S’han utilitzat diverses tècniques, des de les dinàmiques participatives fins al discurs individual, per abordar els diferents aspectes que formen part d'aquest mercat i els nexes d'unió de cada empresa amb els consumidors: serveis, productes, preus, formes de distribució i, sobretot, la comunicació.
Els assistents han valorat molt satisfactòriament la jornada.
Jornada sobre el concurs mercantil
L’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) organitza, el proper 21 d’abril, una jornada adreçada a aquelles empreses interessades a conèixer el procediment a seguir per iniciar un procés concursal.
La sessió estarà dirigida per Eduardo Fernández Goñi, associat senior de l’àrea de reestructuracions i insolvències de Garrigues, que intentarà resoldre els dubtes que genera l’inici d’un procés concursal. El ponent explicarà què implica un concurs de creditors i quan s’està obligat a declarar-se en concurs de creditors, entre d’altres.
Les inscripcions, gratuïtes, s’han de realitzar a www.rubiempresa.net.