Una vintena d’empresaris aprenen habilitats de negociació gràcies a una jornada organitzada per l’OSE
Els participants han arribat a la conclusió que els factors més rellevants a tenir en compte són el coneixement de l’interlocutor, l’empatia i la capacitat de gestió del temps, entre d’altres.
Una vintena de persones han participat en una nova jornada empresarial organitzada per l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE) de Rubí. La sessió, dirigida per Alexandra Masó, de Daleph, ha girat al voltant de la negociació i de les seves variants.
La ponent ha explicat els diferents models de negociació que existeixen: win-win, win-lose, etc. i posteriorment ha parlat de les eines que es poden utilitzar en un entorn negociador, de la importància dels silencis i de la conversió d'objectius en petites fites a treballar, entre d’altres.
Després de la part teòrica, els participants han treballat una dinàmica de grup emparada en la tècnica dels diàlegs socràtics per detectar, entre tots els integrants del curs, quins són els principals elements a tenir en compte en una negociació. Els factors més rellevants que s’han detectat han estat el coneixement de l'adversari/interlocutor, l’empatia, la capacitat de gestió del temps i la capacitat d’aportar solucions.
Els participants no només han aportat coneixements pràctics i experiències pròpies durant la sessió, sinó que també han dinamitzat la jornada amb preguntes relacionades amb els diferents temes tractats.
La ponent ha explicat els diferents models de negociació que existeixen: win-win, win-lose, etc. i posteriorment ha parlat de les eines que es poden utilitzar en un entorn negociador, de la importància dels silencis i de la conversió d'objectius en petites fites a treballar, entre d’altres.
Després de la part teòrica, els participants han treballat una dinàmica de grup emparada en la tècnica dels diàlegs socràtics per detectar, entre tots els integrants del curs, quins són els principals elements a tenir en compte en una negociació. Els factors més rellevants que s’han detectat han estat el coneixement de l'adversari/interlocutor, l’empatia, la capacitat de gestió del temps i la capacitat d’aportar solucions.
Els participants no només han aportat coneixements pràctics i experiències pròpies durant la sessió, sinó que també han dinamitzat la jornada amb preguntes relacionades amb els diferents temes tractats.