Línia estratègica 5. Coneixement connectat
Objectiu general
- Promoure el coneixement i la col·laboració entre les organitzacions integrants de la TCIR per impulsar una visió supramunicipal i actuacions amb impacte al territori, tenint presents les fortaleses individuals i la capacitat d'actuació.
- Incorporar la perspectiva de la transformació digital, així com la detecció de noves oportunitats de col·laboració en el desplegament de solucions o la detecció de noves iniciatives.
- Fer el seguiment i mesurament de resultats "mesurables i comunicables" en relació amb la percepció de l'activitat realitzada a la ciutat.
Lideratge
Gabinet d'Alcaldia, Servei de Comunicació, Servei de Projecció de la Ciutat, Àrea d'Indústria, Comerç i Ocupació i Oficina TCIR.
Agents implicats
Ajuntament de Rubí, Generalitat, Consell Comarcal del Vallès Occidental (CCVOC), Diputació de Barcelona (DIBA), patronals, empreses, col·legis, centres de recerca i associacions empresarials.
Col·lectius beneficiaris
Ciutadans, persones treballadores i empreses.
Programes
1. Definició de la marca de ciutat
2. Comunicació externa
3. Comunicació interna
4. Comunicació interna i externa TCIR
5. Prospecció relacional i analítica
6. Promoció d’aliances supramunicipals
1. Definició de la marca de ciutat
- Creació d’un llibre il·lustrat que expliqui què és Color i per què és important en el relat de Rubí amb perspectiva de marca de ciutat
- Difusió del Pla de treball de la TCIR en premsa i xarxes socials municipals
- Millora de la usabilitat de l’espai web municipal de Rubí Empresa adreçat a les persones emprenedores, al teixit empresarial rubinenc i a les noves empreses que valoren instal·lar-se a Rubí
- Implementació del Pla de comunicació de Rubí Empresa
- Publicació de novetats relacionades amb el Pla de treball de la TCIR a la intranet de l’Ajuntament de Rubí
- Continuació de l’elaboració del butlletí intern de l’Ajuntament de Rubí Connecta’t
4. Comunicació interna i externa TCIR
- Potenciació de la comunicació interna a través de la intranet de l’Ajuntament i de butlletins interns
- Manteniment de la comunicació a través de butlletins mensuals
- Recollida d’informació sobre el desplegament del Pla de treball de la TCIR a l’espai web de la TCIR
- Actualització i/o creació d’elements de papereria municipal per incloure el llenguatge de la TCIR
- Promoció d’escrits d’opinió dels diferents agents
- Enregistrament de vídeos d’empreses i agents de la TCIR
- Treball amb accions de projecció de tarannà industrial de Rubí amb els grups d’interès o entitats ciutadanes de Rubí
- Continuació de la divulgació de la metodologia de la TCIR a través de notes de premsa i xarxes socials
5. Prospecció relacional i analítica
- Continuació de l’elaboració i difusió del quadre d’indicadors socioeconòmics mensual i anual
- Seguiment i avaluació del procediment de vigilància estratègica empresarial de l’Àrea d’Indústria, Comerç i Ocupació
6. Promoció d’aliances supramunicipals
- Pla de relacions internacionals i agermanaments
- Projectes europeus
- Fons Next Generation EU
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. Resolució de la concessió de l’ajut 2023. Implantació de zones de baixes emissions (ZBE) i transformació digital i sostenible del transport urbà
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PERTE). Convocatòria 2023. Digitalització del cicle de l'aigua: donem suport a l'empresa AGBAR per presentar la candidatura a la convocatòria 2023 d'aquest PERTE
- Fons Next Generation EU
- Punt d’informació de serveis als PAE del Vallès Occidental
- Continuïtat del conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal del Vallès Occidental (CCVOC) i l’Ajuntament de Rubí per a la dinamització i el suport al desenvolupament del sector industrial