Instruccions pagament cursos
A continuació trobareu les indicacions per fer el pagament dels cursos a l'Ateneu.
Prèviament a fer el pagament del curs, cal assegurar que s'ha fet la inscripció corresponent i anotar el número d'hores. La web general d'inscripcions de l'Ateneu és aquesta.
Un cop feta la inscripció, es procedeix a fer el pagament:
- Anar a la carpeta ciutadana, dins la seu electrònica del web de l'Ajuntament. Anar a la pestanya esquerre "Les meves dades" i clicar a "Liquidacions".
- Identificar-se mitjançant IDCat o certificat digital
- Crear una nova liquidació
- Seleccionar "Preu públic per a cursos a l'Ateneu Municipal"
- Següent
- Indicar el nombre d'hores i el tipus de tarifa, que és la 1ª ("inscripció cursos TIC i cursos de formació adreçat a la ciutadania").
- Validar l'import
- Un cop validat, es genera un rebut amb l'import pendent que cal abonar mitjançant targeta bancària o carta de pagament (anant al banc presencialment).
- Un cop pagat, enviar el justificant bancari a ateneu@ajrubi.cat indicant el curs al qual pertany.
Si per algun motiu no es pot fer telemàticament el tràmit, podeu dirigir-vos presencialment a l'Ateneu en horari de matí (de 10 a 14 h, de dilluns a dijous) i rebreu ajuda per realitzar el tràmit.