Condicions i instruccions d'inscripció
Instruccions generals a tenir en compte
- El període d'inscripcions per als cursos, tallers i activitats de la programació de tardor de 2023 s'obrirà a partir del dijous 15 de setembre de 2023 a les 10 h.
- Les inscripcions es podran fer a través d'Internet al web cursos.ajuntament.cat o bé de manera presencial a l'Ateneu Municipal.
- Les inscripcions estaran obertes fins que s'exhaureixin les places.
- La devolució de les quantitats abonades només s'efectuarà quan, per causes imputables al servei de l'activitat, aquesta no es dugui a terme. En aquest cas, el preu pagat es tornarà d'ofici a la persona interessada. L'abandonament d'un curs o taller no serà motiu de devolució.
- L'Ateneu es reserva el dret de suspendre les activitats a les quals no s'hagin inscrit un nombre mínim de participants.
> Procediment per fer inscripcions a través d'Internet
Les inscripcions a través d'Internet es faran al web cursos.ajuntamentrubi.cat a partir de la data i l'hora indicats, seguint els passos següents:
- Accedeix al portal cursos.ajuntamentrubi.cat
- Clica l'opció "Accés usuaris" que trobaràs a dalt a la dreta de la pantalla.
- Si ja estàs registrat/da, introdueix el teu correu electrònic i la contrasenya per accedir al gestor.
- Si és el primer cop que utilitzes el gestor d'inscripcions, clica l'opció "Registra't ara" i omple el formulari de registre.
- Un cop registrat/da, clica el logotip de l'Ajuntament i accedeix a l'oferta d'activitats. Escull la que t'interessi i fes clic a "Més informació".
- Comprova la informació de l'activitat, i clica "Inscriu-te!". Ja t'hauràs inscrit!
> Procediment per fer les inscripcions presencialment
Cada persona podrà inscriure-hi un màxim de dues persones incloent-s'hi ella mateixa, i serà imprescindible aportar la informació següent: nom complet, DNI/NIF, data de naixement, adreça, correu electrònic i telèfon de contacte.
> Instruccions per a fer el pagament dels cursos de tardor 2023 de l'Ateneu
Prèviament a fer el pagament del curs, cal assegurar que s'ha fet la inscripció corresponent i anotar el número d'hores (aquarel·la 20 i dibuix urbà 12).
Un cop feta la inscripció, es procedeix a fer el pagament:
- Anar a la carpeta ciutadana, dins la seu electrònica del web de l'Ajuntament. Anar a la pestanya esquerre "Les meves dades" i clicar a "Liquidacions".
- Identificar-se mitjançant IDCat o certificat digital
- Crear una nova liquidació
- Seleccionar "Preu públic per a cursos a l'Ateneu Municipal"
- Següent
- Indicar el nombre d'hores i el tipus de tarifa, que és la 1ª ("inscripció cursos TIC i cursos de formació adreçat a la ciutadania").
- Curs d'aquarel·la 20 hores
- Curs de dibuix urbà: 12 hores
- Validar l'import (Aquarel·la 50€ i Dibuix urbà 30€).
- Un cop validat, es genera un rebut amb l'import pendent que cal abonar mitjançant targeta bancària o carta de pagament (anant al banc presencialment).
- Un cop pagat, enviar el justificant bancari a ateneu@ajrubi.cat indicant el curs al qual pertany.
Si per algun motiu no es pot fer telemàticament el tràmit, es pot anar presencialment a l'Ateneu en horari de matí (de 10h a 14h de dilluns a dijous) i allà se us ajudarà a realitzar el tràmit.