Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Preinscripció i matriculació Consulta tota la informació referent al procés de preinscripció i matriculació a l’Escola Municipal de Música. https://www.rubi.cat/@@site-logo/ajuntament-de-rubi.png

Preinscripció i matriculació

Consulta tota la informació referent al procés de preinscripció i matriculació a l’Escola Municipal de Música.

 

Quin és el termini per presentar la preinscripció per al curs 2024-2025?


El termini de preinscripció va del 10 al 26 de maig i es farà per via telemàtica, a través d'un formulari que s'habilitarà dins del període fixat. Hi podràs accedir a través de l’apartat Tràmits de la Seu Electrònica de l'Ajuntament. En aquells casos excepcionals en què els sol·licitants no pugueu fer la presentació telemàtica, ho haureu de comunicar per correu electrònic a l’Escola, escola.musica@ajrubi.cat, o al telèfon 93 588 70 00 ext. 6391, i rebreu les indicacions oportunes.

Important: Et suggerim que disposis d’idCAT mòbil o d’IdCAT certificat amb antelació al termini de preinscripció. En tot cas, la Seu Electrònica de l’Ajuntament dona l’opció de sol·licitar al moment l’idCAT mòbil (no el certificat).

   

Com he d’omplir el formulari?


a) Si no has omplert encara la sol·licitud, descarrega el formulari accedint a Seu Electrònica de l'Ajuntament.

b) Omple la sol·licitud amb molta atenció per tal que no hi manqui cap dada necessària.

c) Guarda la sol·licitud emplenada a l'ordinador.

És important que recordis el lloc on has guardat la sol·licitud, perquè més endavant l'hauràs d'incorporar com a document adjunt.

Si durant el procés de tramitació necessites acompanyament, pots escriure a l’adreça de correu electrònic de l’Escola, escola.musica@ajrubi.cat, o trucar al telèfon 93 588 70 00 ext. 6391.

Cal indicar totes les dades que es demanen.

Sempre que sigui possible fes servir un ordinador, atès que hem detectat que la tramitació mitjançant mòbil genera algun problema a l'hora de guardar documents.

   

Quina documentació cal presentar per fer la preinscripció?


Majors d’edat

  • Formulari de sol·licitud i fotocòpia del NIF de la persona sol·licitant

Menors d’edat

  • Formulari de sol·licitud
  • Fotocòpia del NIF del pare, mare o tutor/a
  • Fotocòpia del llibre de família de la pàgina on hi ha inscrit l’alumne/a o, si en té, fotocòpia del seu NIF
  • Fotocòpia de l’informe de necessitats educatives especials (NEE), si és el cas

 

Quan podré consultar la llista de sol·licituds?


La llista de sol·licituds es publicarà el 28 de maig al web municipal; s’hi accedeix a través de l’apartat Tràmits de la Seu Electrònica de l'Ajuntament.

   

Si he de comunicar una incidència de la llista, com ho he de fer?


Si tens alguna reclamació, podràs enviar un correu electrònic a escola.musica@ajrubi.cat

El període per fer-ho serà del 28 al 30 de maig (ambdós inclosos).

 

Quins són els criteris d’admissió?


S’agruparan, en primer lloc, les peticions de sol·licitants amb domicili a Rubí i, en segon lloc, les de la resta de sol·licitants. Seguidament, s'adjudicaran les vacants als sol·licitants que tinguin domicili a Rubí, i en cas que el nombre d'aquests sigui superior al de vacants, s'adjudicaran les places per aquest ordre preferent:

  • 1r, als qui tinguin germans o germanes matriculats al centre
  • 2n, a la resta de sol·licitants, per sorteig

Si una vegada assignades les places a tots els sol·licitants amb domicili a Rubí encara queden vacants, s’adjudicaran entre els sol·licitants que tinguin domicili fora de Rubí i per aquest ordre preferent:

  • 1r, als qui tinguin germans o germanes matriculats al centre
  • 2n, a la resta de sol·licitants, per sorteig

No s’acceptarà cap sol·licitud que no porti adjunta tota la documentació requerida.

Les sol·licituds presentades fora del termini establert no es tindran en compte a l’hora d’adjudicar les places vacants.

   

Com podré consultar les llistes de sol·licituds ordenades?


Les llistes de sol·licituds ordenades es publicaran al web municipal el 3 de juny; s’hi accedeix a través de l’apartat Tràmits de la Seu Electrònica de l'Ajuntament.

 

Quan sabré si he estat admès/esa?


Un cop finalitzat tot el procés ─que inclou la publicació de les llistes de sol·licituds ordenades, la resolució de reclamacions i el sorteig─, l’Ajuntament publicarà les llistes definitives el dia 11 de juny, en les quals s’indicaran els números de preinscripció que han estan admesos i els que formen part de les llistes d’espera.

   

Quan i com s’ha de fer la matrícula?


De l'12 al 21 de juny es farà el lliurament de la documentació pel tràmit de matriculació per correu electrònic, o presencial i amb cita prèvia, només en aquells casos que no es disposi de signatura digital.

Serà el moment de presentar la resta de la documentació acreditativa de les situacions bonificades i que es demanen a l’apartat 4 (dades escolars de l’alumne/a) del formulari de sol·licitud.

Assegura't que la documentació està en vigor, ja que no es podrà aplicar cap reducció del preu amb documents caducats.

No es paga quota de matrícula. Les mensualitats van de setembre a juny: en total, deu mensualitats. Els mesos de setembre i de juny es paga el 50 % de la quota i la resta de mesos es paga la quota sencera.

   

On puc consultar les taxes?


Les podràs consultar accedint a  https://seu.rubi.cat/contingutPublic/mostrarContingut/56

T'ha estat útil aquesta pàgina?

8
7