Sol·licitud d'acreditació per accedir a l'illa de vianants
També tenen dret a sol·licitar l'acreditació els residents i llogaters amb atenció familiar per dependència, així com els taxis i els serveis públics.
On es pot tramitar la sol·licitud?
- A la Seu electrònica, de forma telemàtica (per fer aquest tràmit es requereix certificat digital o IDCATMÒBIL).
- A l'Oficina d’Atenció a la Ciutadania del Centre.
C. Narcís Menard, 13-17.
93 588 70 00.
Descarrega't la sol·licitud.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment, sempre i quan la persona sol·licitant es trobi en una de les circumstàncies esmentades i que s'han de complir per tal de poder obtenir una acreditació.
Sol·licitud d'accés exepcional
Què és un accés excepcional?
Un accés excepcional és una acreditació ─amb una vigència concreta─ que les persones autoritzades per accedir a l’illa de vianants poden demanar per a altres persones, familiars o clients que hagin d’anar al seu domicili o comerç.
Com es pot tramitar un accés excepcional?
Els accessos excepcionals s’han de sol·licitar a través de l’adreça de correu electrònic illa@ajrubi.cat, acreditant el motiu de la sol·licitud.
Hi ha un límit temporal per a fer-lo?
S’han de fer dins d’una limitació horària, que és de 24 hores abans o 24 hores després que hagi circulat el vehicle per l’interior de l’illa de vianants.